Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 2. desember 2010

Eit par vottar …….i kjølden….

Har strikka eit par vottar i denne kuleden som herjar utan for døra grade stokken svingar for det meste mellom 18 og 20 minus grader. Og lite kan ein gjere med det, så for tida held ein seg inne og held fyringsvakt. Smilefjes jaja so gale er det no ikkje for me har no varmepumpe som gjer at det ikkje vert alt for kaldt inne.

Siste veka har det gått i sjukdom her i huset. Til og med mannen har holdt seg på sofan i 3 heile dagar. Noko som er svært sjeldan at skjer. No er det yngste guten som hostarm hostar og hostar, vondt i hovudet og feber. Sjølv går eg her og svelger og svelger på ein klump i halsen, skal tru om det vert halsbetennelse av det,….noko tida vil vise.

IMG_7758

 

Mønster: pt nr: 82 trur eg

Pinner: 3mm

Garn: pt 5 sport.

Storleik: dame

IMG_7759

Ha ei fin helg allesaman.

6 kommentarer:

  1. Herlige votter, elske slike votter og PT5 er mitt nye fav.garn!!!!

    Her er det også snue&host om dagen

    God bedring til gjengen

    Ha en herlig helg

    Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Kjempefine votter. God bedring til hele husholdet. God adventstid

    SvarSlett
  3. Huff, ja -20 er kaldt! Håper hele familien er friske og på beina igjen snart! Ha en god helg, håper dere kan kose dere inne. Fine votter du har strikka!

    SvarSlett
  4. Her i nord har vi hatt 4-5 plussgrader de siste dagene, med regn og "skøyteføre" på veiene. I forrige uke var vi nede i -28. Det skifter fort, gitt! Må være uvanlig kaldt på dine trakter med 20 minus, vel?
    Viruset har sveipet innom her også, og etter å ha hostet i flere dager, har jeg nå meldt pass og er hjemme fra jobb. Får jo ikke sove om natta! Menmen, like greit å være ferdig med det før jul.
    Ønsker deg en fin adventstid :)

    SvarSlett
  5. Så flotte votter du har. Mye fint i bloggen din.
    Det er kaldt her jeg er og.
    Ønsker god bedring og god jul.

    SvarSlett
  6. Så flotte vottar, kan forestille meg at du har godt bruk for vottar ja! Her er det -3 i skrivande stund, og sola er så vidt begynt å kikke inn glaset :) Nydeleg vêr, rett og slett!

    God helg!

    SvarSlett